• (iOS) Geometry Dash Lite låse op for punkter

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash Lite ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash Lite IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ låse op for punkter ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Geometry Dash Lite 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    God kamp! Kan gøre dig irriteret, når du er vred, men det er sjovt, og musikken er på stedet, men jeg er meget skuffet over, at jeg lavede dette spil! Denne skaber er intet andet end copyright! Jeg brugte evigheder på dette spil, startede på scratch, gik videre for at få et job, fik dette spil til playstore, og nu har nogen taget mit spil?! Skuffet, har du ikke noget imod en ophavsretsskaber. Spil godt! Hav det sjovt, men stop venligst med at beskytte mine spil, jeg laver dem, så mine børn kan nyde dem, og en af dem troede, det var mit spil.

    Geometry Dash Lite आर्केड गेम kaqw

    Speed Hack In iOS Gd - YouTube

    Rigtig godt spil! Alt det er for mit hoved er ligesom Roblox parkour, det er enkelt og sjovt, men jeg anbefaler at lave den fulde version gratis


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :